دانش آموزی(درسی) · آوریل 17, 2024 0

پاورپوینت درس کار و فناوری

پاورپوینت درس کار و فناوری

دانلود پاورپوینت درس کار و فناوری

پاورپوینت درس کار و فناوری درس کار و فناوریپاورپوینت درس کار و فناوری درسکاروفناوریپاورپوینتفناوری

——-

پاورپوینت درس کار و فناوری

پاورپوینت درس کار و فناوری

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: ppt
تعداد صفحات: 18
حجم فایل: 8341
قیمت: 27000 تومان

بخشی از متن:

درس کار و فناوری

کار و فناوری از واژه کار به معنی آشنایی دانش آموزان با انواع حرف و مشاغل و نیز  دست ورزی آنان و آموزش و انجام برخی کارهای عملی می باشد و واژه فناوری به معنای یادگیری و انجام برخی مهارت های الکترونیکی و رایانه ای می باشد تشکیل شده است .

دسته بندی: پاورپوینت

نوع فایل: Powerpoint (.pptx) (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد اسلاید: 18 اسلاید

 

قسمتی از متن فایل:

 

به نام تک معمار هستی
درس:کار و فناوری
مقدمه:
در جهان هستی هر چیزی یک پایه گذاری نیاز دارد تاآن چیز به وجود آید.میتواند یک شیء یاخانه یا حتی وسایلی که امروزه مورد استفاده ی همه ماست باشد .
ساختن این ابزار و وسایل نیاز به مواد اولیه و تفکرات اولیه دارد که این مواد اولیه را کسی که کارکن آن موضوع باشد مثال مهندسین.دکتران و…انجام میدهند .
حال گرد هم آمده ایم تا درمورد به وجودآمدن یک طرح که مراحل مختلفی را میگذراند و در آخر یک خانه را به وجود می آورد بحث و گفتگو کنیم.
در همه جای دنیا برای اینکه خانه های با کیفیت و زیبایی داشته باشندساخت و طراحی آن را برعهده ی کسانی به نام «مهندسین معمار»میگذارند .البته این طراحی شاخه های مختلفی دارد مثال طراحی داخل خانه که به آن طراحی دکوراسیون میگویند یا طراحی نمای ساختمان وبسیاری از شاخه های دیگر…
همه ی ما میدانیم که قبل از آن که وارد یک رشته ی هنری یا خاصی شویم باید در مورد آن رشته تحقیق کنیم تا دشواری ها و آسانی هایش را پیدا کنیم و طبق آن رشته ایی را که به علایق و توانایی ما مرتبط است انتخاب کنیم .
رشته ی معماری هم جزو رشه هایی است که نیاز به توانایی.خلاقیت و صبر دارد و اگر کسی بدون آن که سختی های این رشته را در نظر بگیرد ودر آن ادامه تحصیل بدهد ممکن است بعد از مدت کوتاهی قصد ترک این رشته را داشته باشد متاسفانه جوانان زیادی هستند که قبل اینکه به این موضوعات بپردازند به ظاهر و حرف مردم توجه میکنند و رشته ی خود را انتخاب میکنند که در آخر هم به ترک آن رشته منجر میشود .
حال کسی که با توجه به موضوعات فوق رشته ی خود را انتخاب کرده است صد البته موفق تر از افرادی است که بی آگاهانه انتخاب کرده اند .
با دانستن این موضوعات فرض میکنیم که فردی رشته ی معماری را انتخاب کرده است میخواهیم بدانیم که او در این رشته چه کار میکند و چه وسایلی مورد استفاده قرار میدهد تا بتواند یک طرح طلایی طراحی کند .

 

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

برای مشاهده توضیحات فایل  پاورپوینت درس کار و فناوری  اینجا کلیک کنید

برای دانلود فایل باکیفیت پاورپوینت درس کار و فناوری روی دکمه زیر کلیک نمائید

✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی

✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل

✔️  دانلود سریع و مستقیم

✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول

✔️ دانلود پاورپوینت درس کار و فناوری